Двадцять друге жовтня
Класна робота
Розв'язування задач, за допомогою рівнянь
1. Перевірка домашнього завдання: (Перевірити виконання, звернути увагу на оформлення завдань)
№ 281 (Записи дій можна виконувати "встовпчик")
1) 15 год 20 хв – 8 год 15 хв
= 7 год 5 хв. Оленка була у школі
2) 7 год 5 хв – 5 год 40 хв =6 год 65 хв – 5 год 40 хв = 1 год 25 хв.
Відповідь: 1 год 25 хв Оленка була на тренуванні.
№ 276 (2,3,5)
2) (х - 83) + 316 = 425; 3) (600-х) -92 = 126; 5) 502 - (217 - х) =421;
х - 83=425 - 316; 600 - х=126+92; 217- х=502 - 421;
х - 83=109; 600 - х=218; 217 - х=81;
х=109 + 83; х=600 - 218; х=217 -81;
х = 192. х = 382. х= 136.
Відповідь: 192 Відповідь: 382. Відповідь: 136.
Учні, вказані вчителем виконують індивідуальне завдання
2. Розв'язування рівнянь. Запис класної роботи
№ 275(4,8)
3. Розв'язування задач, за допомогою рівнянь
1. №277 (2)
2. Скласти рівняння за умовою задачі:
1) В Олі було х груш, в Оленки — на 2 груші більше, а
в Жені — на 3 груші менше, ніж у Олі. Разом у них було 14 груш.
2) Один токар виточив x деталей, другий на 5 деталей більше, ніж перший,
а третій — на 3 деталі менше, ніж другий. Разом вони виточили 67 деталей.
3) Перша машина під час
перевезення вантажу зробила x рейсів, друга — на 1 рейс менше, ніж перша, а
третя — на 8 рейсів більше, ніж перша. Третя машина виконала стільки рейсів,
скільки перша і друга разом.
4. Домашнє завдання:
Повторити правила п.10 стор. 83-84, виконати №273 (5,6) №278(2)